Google Analytics

perjantai 12. lokakuuta 2012

Kahden päivän saavutukset


Suunnittelimme kahdessa päivässä logon, josta näkyy selkeästi vihreä väri, joka viittaa ekologisuuteen. Aloituspaketissa esitellään tuotteita, joita myymme edulliseen hintaan.Liike-toimintasuunnitelmaa vasta hahmoteltiin, eikä vielä tehty mitään kirjallista. Liikeideaa mietittiin periaatteella mitä, kenelle, miten, millä imagolla, mutta kovin syviä analyysejä ei ehditty vielä tekemään. Nimeä päätettäessä oli useita vaihtoehtoja, mutta lopulta päädyimme olemaan Pointless Oy.  Jouduimme vaihtamaan nimeä, koska ensimmäinen vaihtoehtomme oli niin lähellä muiden yrityksien keksimiä nimiä, että sekaantumisvaara oli mahdollinen. Kaikki nämä suunnitelmat olivat kuitenkin vasta alustavia ja kaikki nämä ovat muuttuneet paljon kun toiminnassa on päästy eteenpäin.
Kuvassa päätöstilaisuus Omalla tuvalla. Kaikkien yritysten toimitusjohtajat esittelivät yrityksensä, Pointless Oy:n edustaja kolmas vasemmalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei,
kommentit ilmestyvät pienellä viiveellä. Jouduimme ottamaan käyttöön kommenttien moderoinnin, koska mainoksia alkoi tulvia sivustolle.