Google Analytics

keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Easy Leasing kansainvälistymässä Virossa

Yrityksemme Easy Leasing vieraili Viron Tallinnassa luomassa kansainvälisiä suhteita. Pääpaino matkassamme oli messuvierailu, sekä tehtaaseen tutustuminen. Meille jäi myös aikaa tutustua Tallinnan kulttuuriin ja nähtävyyksiin. Matkustimme Viroon laivalla torstaina. Matka kesti muutaman tunnin, minkä ajan vietimme nauttien laivan ainutlaatuisesta tunnelmasta. Saavuimme Tallinnaan kahdentoista aikoihin ja meille oli mukavasti järjestetty kiertoajelu ennen hotellille asettumista. Saimme nauttia Tallinnan maisemista oppaan kertoessa Tallinnan historiasta ja nähtävyyksistä. Kiertoajelun jälkeen asetuimme hotellillemme, joka sijaitsi Tallinnan keskustassa. Hotelli oli nimeltään Nordic Hotel Forum. Torstai-päiväämme kuului myös mukavasti vapaa-aikaa, minkä vietimme tutustuen Viru Keskuksen ostostarjontaan.
Illan hämärtyessä menimme yhteiselle illalliselle Hotel Bernin kellariravintolaan. Ruoka oli maukasta ja sitä oli riittävästi. Tunnelma oli seesteinen ja ympäristö oli sopiva business-illalliselle. Illallisen jälkeen suuntasimme mahat täysinä hotellille rentoutumaan rankan päivän jälkeen.
Seuraavana aamuna heräsimme hyvissä ajoin ja pirteänä hotellin aamiaiselle. Aamiainen oli runsas, jonka jälkeen oli mukava tutustua hotelliimme kierroksen merkeissä, jota johti markkinointipäällikkö Kersti Vainio. Tutustuimme hotellin tarjontaan ja pääsimme kurkistamaan sviitteihin. Perjantaipäivämme jatkui Mere messujen merkeissä. Kyseessä oli meri- ja vapaa-ajan messut, jossa oli hienoja business veneitä esitteillä. Viihdyimme noin puolitoista tuntia messuilla alun perin suunnitellun kolmen tunnin sijaan, koska harmiksemme messut eivät olleet vielä valmiit ja ei ollut kovin kattavat.

Messujen jälkeen vietimme hieman vapaa aikaa ja hengähdimme. Sen jälkeen matka jatkui Saku panimolle. Meille esiteltiin siellä kaljan valmistusta ja vanhoja kaljan perinteitä. Pääsimme myös tutustumaan Sakun hulppeaan olutvalikoimaan ja syömään nautinnollista herkkuruokaa. Hilpeät tunnelmat jatkuivat bussimatkalla takaisin hotellille. Loppu perjantai-ilta kului business tapaamisten merkeissä muiden yritysten kanssa.
Lauantaina pakkasimme kimpsumme ja kampsumme ja lähdimme kotia kohti Viinaa Rannasta kaupan kautta. Business matkamme oli antoisa ja eloisa.
Nautimme joka hetkestä! Kiitos kaikille mukavasta matkasta!(Ensimmäisessä kuvassa olemme business ruokailussa. Toisessa kuvassa olemme Mere messuille menossa. Kolmas kuva on messuilta vene osastolta.)