Google Analytics

keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Messuilut messuiltu

Päivä oli pitkä mutta rento. Teemamme oli kuten arvata saattaa – kahvipaussi. Kahvia meillä kuluikin päivän mittaan runsaasti ja se olikin mielestämme onnistunut valinta. Kahvin lisäksi papupurkkimme veti innostunutta väkeä arvaamaan papujen määrän.

Onnistuimme päätavoitteessamme tehdä yrityksemme ja sen tuotteet tunnetuksi. Runsas tarjottavamme kiinnosti ja houkutti väkeä osastollemme. Siinä kävijän kahvia siemaillessa, saatoimme kertoa yrityksestämme ja tuotteistamme ja jakaa esitteitämme. Onnistuimme myös tavoitteissamme herättää mielenkiintoa ja toivottavasti myös loimme myönteistä yrityskuvaa.

Päivän tunnelma oli hyvin myyntihenkinen. Varmasti kaikki saivat myyntiä aikaiseksi, mekään emme olleet muita huonompia! Myyntineuvotteluista emme tulleet tyhjin listoin. Olisimme kuitenkin toivoneet enemmän myyntiä myös neuvottelupöytien ulkopuolella.

Yrityksemme esittely oli onnistunut huolimatta melko huonoista puitteista. Englannin kielikin taipui sujuvasti ja herätimme ihmetystä tamperelaisten keskuudessa kielivalinnastamme. Olo oli tuolloin kieltämättä ammattitaitoinen.

Hallia kierrellyt Papu-krokomme ei sekään varmasti ollut turha juttu. Harmi vain, että muutamalle muullekin yritykselle oli syntynyt sama idea.

Uusia kuulumisia voitte lukea blogistamme vendoliino.blogspot.com!

Terveisin,
Vendoliinolaiset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei,
kommentit ilmestyvät pienellä viiveellä. Jouduimme ottamaan käyttöön kommenttien moderoinnin, koska mainoksia alkoi tulvia sivustolle.